Vilka är de mest effektiva sporterna och övningarna?

Fysiken hos de bästa mest imponerande modellerna är resultatet av timmar och Timmar av träning på gymmet och hemmaofta under vakande öga av personlig tränare. Coacher och modeller delar ofta om Sociala media De svåraste stunderna – och de roligaste – gudarna träna. Här är några användbara idéer mellan boxning, plankor och gummiband Kondition från våren.

Gigi Hadid

Vilka är styrkorna hos den blonda Gigi? Inte bara hårfärg och Bebis ansikte. tills magen ultrapiatto – Ofta tack vare guiderna Crop toppar Vad hon bär – gör henne till en av de mest avundsvärda modellerna. efter varje sakhälsosam livsstil Det har förts vidare till henne sedan tonåren – under vilken tid Gigi har tränat Ekvationen e volleyboll – från mamma YolandaEn framgångsrik supermodell på 80-talet.

Gigi jobbar hårt på gymmet – förklara Rob BellaÄgare Gotham JimFitnessklubben där Gigi tränar när han är på den New York . Vem som helst kan ha en konsekvent fysik som din kropp, så länge du håller fokus under dina träningspass, inte blir lat under vintern och Undvik överskott av socker”.


Läs också: Fitness hemma, de bästa apparna för att hålla dig i form


hans är Helkroppsträning – En kombination av FörstärkareOch den krossa e Vinka Kan spänna hela kroppen och skulptera buken. Övningen börjar med Uppvärmning av muskler Med boxning (tio minuter), tre uppsättningar klassiska crunches med fyrtio reps, följt av ytterligare tio minuter boxning För att öka pulsen.

Det fortsätter i tre serier (fyrtio gånger vardera) från cykel kris Och ytterligare tio minuters boxning. Går vidare till plankövningarna för sned buk. Underarmarna och fötterna ska vara i balanserad position i minst sextio sekunder och buken ska förbli sammandragen så länge som möjligt. Stäng med fyra set (med tjugofem repetitioner vardera) inverter crunch med benlyft för Underliv.

Se även  Sömnlöshet, nervositet och en ökning av kroppsfett kan indikera en brist på detta hormon, som minskar efter 45 års ålder

Bella Hadid

också Bella Hadid tränar med Förstärkare hjärtvänlig, på samma träningsklubb med sin syster Gigi. Boxning åtföljs av tjugo minuters löpning och riktade övningar för magen och b-sidan. Hemligheten med att inte tappa entusiasmen är Annorlundai varje övning, uppsättningar av övningar.

Varje Bella-träning varar i genomsnitt Två timmar Den föregår den och följer den Tio minuter av stretching. för älskare klassisk dans Bella rekommenderar kroppsbalettEn specialitet från Born in America som anpassar balettställningar och rörelser till moderna kvinnors fitnessbehov.


Du kanske är intresserad av: Gigi D’Alessio: A Little Fossil i Anna Tatangelo?


Miranda Kerr

Australisk modell, grundare av Vitals hudvårdsmärke Kura Organicshan föredrar jobba på morgonen. Alternativa mjuka sessioner yoga e pilatesFör att stretcha muskler, för mer utmanande träningspass med Vikter och den elastiska snören. ”Jag gillar att träna varje dag – meddelat -. För att inte bli uttråkad undviker jag att göra samma övningar mer än två pass i följd”.

Ibland går jag ut och springer eller tar en rask promenad. Jag reser mellan tre och fem kilometer. Andra gånger stannar jag hemma, väljer den mest lämpliga musiken och medan jag är son Flynn (Det var Orlando Bloomredaktör) Jag dansar och springer från rum till rum, jag yogar (Vi har bara Rätt tillämpningredaktör) Eller tio minuters planka”.

Victoria’s Secret änglar

De elastiska snören av motstånd jag är tricket Modeller som får världen att drömma om underkläder. De har träning också Dedikerad Instagram-hashtag: #TrainLikeAngel. För att dra åt underkroppen, gå löpande band Av – med bålen böjd framåt och det elastiska bandet som stänger benen, placera det några centimeter ovanför knät.

Se även  För att öka ämnesomsättningen och inte gå upp i vikt efter 50 års ålder måste du göra denna aktivitet och alltid äta dessa livsmedel

Armlyft och sida B blir också bra Skivstång squat och kettlebell. För abs, ja för från subtraktion. Skaffa en fotboll. Placera underarmarna på bollen och knäna på mattan. Omedelbart efter det, börja sakta ”låsa upp”, släpp först höfterna och sedan armarna. Återgå till startposition och kör Minst tio repetitioner.

Jennifer Aniston

hur man får 51 år gammal Med Janes kroppsbyggnad? Kombinera låg- och högintensiva träningspass, designade för dig av din personliga tränare Leon Azuboye Baserat på skådespelerskans arbetsåtaganden. Varje övning varar i genomsnitt En och en halv timme Den innehåller lite av allt: boxning, Hopprepplanka (standard, lateral och andra varianter), kroppsviktsövningar med elastiska band, V-ups.

Förbi Konditionsträning och vikterDet finns femton minuters quadriceps-träning, femton minuter på träningsmaskinen och ytterligare femton minuter Rotation Och slutligen femton lopp. Jennifer är äntligen en av dem kändisar som tränar yogaär övningen som kombinerar yoga och toningsövningar designade av honom Mandy Ingber.

träning, kvinna

Dags att utmana greppet de har på överföringen

Amerikansk supermodell fokuserad på egenvård. Hon blev känd inte bara för sina explosiva bröst, utan också för henne Magöppninglinjen som korsar buken och når naveln, symbol A Briljant skulpterad platt mage. Men deklarerar att Ingen personlig tränare Och jag kommer inte att vara en Atletisk person.

Han föredrar att göra Vandring med flickvänner Och om du har en form med vad yogavilket är en specialitet som han utövar utomhus och på gymmet nära sitt hem Änglar. En gång i veckan stärk dina muskler med knäböj och andra kroppsviktsövningar med hjälp av Vristband med vikter och elastiska band.

Se även  Astrofysiker säger att "planetarisk intelligens" existerar...men jorden har ingen intelligens

Irina Shayk

Konditionsträning? Jag gör det men jag gillar det inte. Administrering? mardrömRysk supermodell, följt av personlig tränare Jason Walshföredrar boxning, pilates och Brasiliansk Jiu Jiu. Det senare är en metod för kampsport och självförsvar och kännetecknas av markstrider, som Irina tränar fyra gånger i veckan när hon är hemma i New York.

spenderar mycket tid i hotellrum, som görs om till tillfälliga gym. Här gör du några enkla toningsövningar för bål, höfter och sida B. Lutar dig mot inredningselementen (bord, stolar…) och använda det som ett verktyg för armarna, Kuddar på sängen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.