Han erbjöd sådan och sådan kritik av Belen Rodriguez imitation: Det var bättre…

Belén Rodriguez imitatör på Tale e Quale Show är Amelia Villano, men publiken hemma väntade Virginia Rafael, som anses vara den argentinska sopranens officiella imitatör.

I avsnittet av fredagen den 6 oktober, A Visa så och så det var Amelia skurk Som den fjärde överraskningsdomaren att ta på sig rollen som Belén Rodriguez. För många tittare var det oundvikligt att denna karaktär skulle förknippas med den mest lysande imitatorn Virginia Rafael. Kanske fanns det ingen bättre imitator för det här tillfället och det här är frågan som många har ställt om X. Kontot hon kommer att twittra med: ”När du beställer online kontra när du får det hem till dig” .

Virginia Raffaele har aldrig varit gäst i Tale e Quale Show

Det som sänds den här säsongen är den trettonde upplagan av Tale e Quale Show och Virginia Raphael har aldrig blivit inbjuden sedan det överraskande fjärde domarformatet introducerades. Omständigheterna är dock fantastiska eftersom Virginia Raphael delade en underbar version av Sanremo-festivalen med Carlo Conti, den som sändes 2016. Virginia Raphael återvänder sedan till festivalen 2017 som gästavsnitt och 2019 som medvärd. Från Baglioni II med Claudio Bicio.

Vem är Amelia Villano?

Imitatören i det tredje avsnittet av Tale e Quale Show heter Amelia Villano. Hon är 27 år gammal, född i provinsen Caserta och är sångerska och radiospeaker för RTL 102.5. Tidigare har han deltagit i The Voice of Italy och på TikTok gillar han komedivideor och att imitera kändisar, inklusive Belén Rodriguez. Hon är väldigt aktiv på sociala medier, faktiskt är siffrorna hon kan räkna väldigt höga. Det räcker med att säga att hans Instagram-profil har mer än 100 000 följare medan han på TikTok har mer än 400 000 följare. Otroliga siffror. I teamet på RTL 102.5 arbetar han som talare på Radio Zeta Generation Zeta. Han släppte även en singel med Nek Dj.

Se även  Dagens Lottodragning och SuperEnalotto-nummer tisdagen den 25 oktober 202...